My Lovely Friends..

Tuesday, January 25, 2011

Sejuta cinta Marshanda.....

Semenjak berhenti kerja, mama byk mempunyai masa lapang, ... semalam  mama menonton drama tv dari Indonesia... `sejuta cinta Marshanda`..ok la cerita ni.. mama suke dengar lagu sejuta cinta yg dinyanyikan sendiri olh pelakon wanita itu sendiri... mari kita layan senikata lagu ini.....

sudah memang sudah,perjlnan cinta berakhir sudah...
engkau pergi tuk selamanya...tuk selamanya....
mungkin ini sudah suratan engakau dan diriku tak bisa bersama....
mungkin ini sudah suratan,sudah suratan.....
jgn kau pergi utk meninggalkan aku.....aku disini dgn sejuta cinta utkmu....
jgn kau pergi utk melupakan aku....
aku menangis kerna hidup tanpa dirimu....
sudah memang sudah...perjalanan cinta berakhir sudah...
kau pergi tuk selamanya...tuk selamanya...
jgn kau pergi utk meninggalkan ....aku disini dgn sejuta cinta utk mu....
jgn kau pergi utk melupakan aku...aku menagis kerna hidup tanpa mu...
jgn kau pergi utk meninggalkan aku...aku disini dgn sejuta cinta...
sejuta cinta utk mu...jgn....aku...sejuta cinta utk mu....
sudah, memamg sudah....

dan seterusnya layan sendiri cite ni kat TV3 ek.. sendu lagu ni..sob..sob

No comments: